Inspirace a projekty / přírodopis
Krátká anotace:
... aneb 100 námětů na tvořivou výuku
- PODPORA DISTANČNÍ VÝUKY
- NÁMĚTY DLE RVP
- ZAHRNUJE 4 ROČNÍKY PŘÍRODOPISU
- Kód zboží: 1922
- Autor: Dobroruková J. a kol.
- Formát: A4
- ISBN: 978-80-86960-37-1
- Počet stran: 204
- Vazba: V4 - šitá v měkké obálce
- Vydání: 1.
- Vyšla: 2008
- Na hlavním skladě: 100 ks
- V Praze k odběru: 0 ks
347 Kč (-10%) 312 Kč
Smyslem publikace je:
inspirovat a podpořit pedagogy v jejich úsilí uvést zásady RVP do praxe
nabídnout náměty všem učitelům přírodopisu, ať už učí podle naší řady učebnic či nikoliv
vytvořit kvalitní a pestrou databázi příspěvků a didaktických podkladů
Obsah:
100 podrobně popsaných nápadů na tvořivé hodiny, menší i větší samostatné projekty
pokrytí celé látky přírodopisu podle RVP ZV
rozpracované oborové a kompetenční cíle, průřezová témata i očekávané výstupy u každého příspěvku
Tato publikace vychází vstříc nově formulovaným cílům vzdělávání, které kladou důraz na efektivní vzdělávání a rozvíjení (celo)životních dovedností dítěte, na motivující hodnocení, aby žák zažíval radost a byl oceňován za to, co umí. Přispěje k tomu, aby žáci byli vedeni k hledání souvislostí, které jsou zjevné a v každodenním praktickém životě využitelné. Jednoznačně podporuje myšlenku RVP umět si v současné éře informační exploze informace najít, zhodnotit a využít (a samostatně či týmově prezentovat).
inspirovat a podpořit pedagogy v jejich úsilí uvést zásady RVP do praxe
nabídnout náměty všem učitelům přírodopisu, ať už učí podle naší řady učebnic či nikoliv
vytvořit kvalitní a pestrou databázi příspěvků a didaktických podkladů
Obsah:
100 podrobně popsaných nápadů na tvořivé hodiny, menší i větší samostatné projekty
pokrytí celé látky přírodopisu podle RVP ZV
rozpracované oborové a kompetenční cíle, průřezová témata i očekávané výstupy u každého příspěvku
Tato publikace vychází vstříc nově formulovaným cílům vzdělávání, které kladou důraz na efektivní vzdělávání a rozvíjení (celo)životních dovedností dítěte, na motivující hodnocení, aby žák zažíval radost a byl oceňován za to, co umí. Přispěje k tomu, aby žáci byli vedeni k hledání souvislostí, které jsou zjevné a v každodenním praktickém životě využitelné. Jednoznačně podporuje myšlenku RVP umět si v současné éře informační exploze informace najít, zhodnotit a využít (a samostatně či týmově prezentovat).
Pošlete provozovateli tohoto obchodu dotaz na následující zboží.
Žádné komentáře
Pouze pro registrované uživatele.
Ve stejné kategorii
Předchozí
Následující
-
Botanika
-
Přírodopis I pro 6. ročník ZŠ
-
Metodické pokyny pro učitele k učebnici Přírodopis II
-
Přírodopis II pro 7. ročník ZŠ
-
Metodické pokyny pro učitele k učebnici Přírodopis III
-
Přírodopis III pro 8. ročník ZŠ
-
Metodické pokyny pro učitele k učebnici Přírodopis IV
-
Přírodopis IV pro 9. ročník ZŠ
-
Přírodověda 4 pro 4. ročník ZŠ
-
Pracovní sešit k učebnici Přírodověda 5
-
Zoologie